Офіційний веб-сайт
Пошук

 

   Мукачівщина запрошує!

 

  

        


 


 

На головну / Соціальна сфера

Соціальний захист


Д О В І Д К А

управління соціального захисту населення

Мукачівської райдержадміністрації про виконану роботу за  2014 рік.

 

Ринок праці та соціально - трудові відносини

Cтаном на 01.01.2015 року заборгованість мають 3 підприємства, загальна сума боргу складає 800,9 тис. грн., в тому числі на економічно активних 448,0 тис. грн. Порівнюючи динаміку  заборгованості із виплати заробітної плати до початку 2014 року спостерігається зменшення на 189,2  тис. грн., або на 19,1 %.  В розрізі підприємств заборгованість із виплати заробітної плати мають такі підприємства:

Р-з «Мукачівський» - 284,1 тис. грн.

ВАТ «Факторімпекс» - 68,8 тис. грн.

АПТП «Бобовище»  - 448,0 тис. грн..

Структурні підрозділи райдержадміністрації постійно працюють над вирішенням в комплексі найгостріших соціально-економічних проблем – обсяги виробництва і реалізації продукції, виплати заробітної плати, погашення заборгованості та попередження  винекнення нових боржників. Цю роботу в районі контролює постійно діюча комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій, інших соціальних виплат та податкового боргу. Протягом поточного року проведено 6 засідань комісій, на яких заслухано 13 керівників підприємств-боржників із виплати заробітної плати та керівників підприємств в яких рівень середньої заробітної плати нижче прожиткового мінімуму.

В результаті проведеної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати у „конвертах” та забезпечення достатнього життєвого рівня працюючих, у 2014 році вищими, ніж у минулому, темпами зростає середньомісячна заробітна плата.  За грудень  місяць 2014 року   середня заробітна плата становить  2955,27  грн, порівнюючи динаміку до початку 2014 року середня заробітна плата збільшилась на 853,05  грн або 40,5%, до попереднього місяця збільшення на 640, 80 грн., або 127,7%.                                                                                                                                                                                                                                                                

З початку поточного року здійснено  виїздні перевірки робочою групою на 40 підприємствах різної форми власності по питанню легалізації та зайнятості громадян. В результаті перевірок  у 6 приватних підприємців виявлено 6 працюючих з якими роботодавці не заключили трудових відносин.

При проведенні  реєстрації колективних договорів, здійснюється перевірка щодо відповідності їх положень нормам законодавства, Генеральній, регіональній, галузевим угодам. Ставляться обов’язкові вимоги передбачати у них розмір заробітної плати працівників не нижче розміру мінімальної заробітної плати, встановленої чинним законодавством та надаються підприємствам пропозиції щодо забезпечення міжкваліфікаційних співвідношень в оплаті праці. Протягом поточного року зареєстровано 2 нових колективних договора, до 25 колективного договору внесено зміни та доповнення. Всього на 01.01.2015р. укладено 313 колективних договорів, що складає 84,1 % від реальної кількості субєктів підприємницької діяльності на яких можуть бути укладені договори.

 

 Персоніфікований облік

Станом на  01.01.2015р. по району нараховується 29363 громадян, інформація щодо яких внесена в базу  ЄДАРП (Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків), в т.ч.:

-          ветеранів війни – 575 чол.;

-          ветеранів праці – 4049 чол.;

-          дітей війни – 8010 чол.;

-          осіб, які користуються пільгами  за профознакою – 906 чол.;

-          ветеранів військової служби та внутрішніх справ – 202 чол.;

-          інвалідів загального захворювання – 5483  чол.;

-          дітей-інвалідів – 548 чол..

-          багатодітні сім”ї -1466 чол.

-          „дитина з багатодітної сім”ї „ – 4496 чол.

Зі всієї категорії особи похилого віку складають 17963 чол.

Згідно чинного  законодавства пільговики користуються пільгами по оплаті за житлово-комунальні послуги відповідно встановленим відсоткам від норми. Станом на 01.10.2015 року по субвенції з державного бюджету відшкодовано підприємствам-надавачам послуг кошти на слідуючі види послуг:

-          за електроенергію нараховано  787,3 тис.грн., профінансовано 695,9 тис.грн., заборгованість – 91,4 тис. грн.

-          за користування телефоном нараховано 47,8тис.грн, профінансовано 54,8  тис.грн. , заборгованість 11,9 тис. грн.; .

-          за природній газ нараховано – 5500,7 тис.грн, профінансовано 5440,0 тис.грн.,  заборгованість 60,7 тис.грн.;

-          за квартплату  нараховано – 9,6 тис.грн., профінансовано – 9,5 тис.грн., заборгованість 0,13 тис.грн.;.

-          за перевезення –  нараховано 2829,0 тис.грн. ,  профінансовано 2116,2 тис.грн. , заборгованість складає 712,8 тис.грн.;

-          за вивіз сміття – нараховано 148,5 тис. грн., профінансовано 135,5 тис.     заборгованість 13,0  тис.грн.;

Виплачено готівкою  вартість твердого палива пільговій категорії населення на 2014р.- 552 чол. на суму  367,8 тис.грн., при нормі за одну тону-1080,22 грн.

 Виплачено готівкою  вартість  скрапленого газу пільговій категорії населеннчя на 2014р – 387 чол..  на 29,2 суму тис. грн., при нормі за один балон (21 кілограм) -138,58 грн.

Видано посвідчення «дитина з багатодітної сім»ї» - 398 шт.

Видано посвідчення «батьки  багатодітної сім»ї»  - 30 шт.

Видано посвідчень «ветеран праці» - 88 шт.

 

Надання пільг

По району нараховується 5486 інвалідів, в т.ч.: інваліди І групи - 356 чол.;  інваліди ІІ групи – 1706 чол.;  - інваліди ІІІ групи – 2876 чол.; - діти-інваліди – 548 чол..

З початку року видано направлень на забезпечення:

- інвалідними візками -52 інвалідам, 

- протезно-ортопедичними виробами – 235 особам,  

- технічними засобами реабілітації – 61 особі.

Управлінням  соціального захисту населення внесено інформацію в базу даних ЦБІ (Централізований банк даних з проблем інвалідності), забезпечення виробами проводиться протезно-ортопедичними цехами за вибором інвалідів.

Протягом 2014 року проведено обстеження та складено акти обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей, в складі яких є інваліди, діти-інваліди, згідно яких з обласного бюджету виплачено одноразову грошову допомогу 23 інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим пенсіонерам на суму 10,8  тис.грн.

З початку року оздоровлено за кошти Мінпраці – 25 інвалідів., за рахунок коштів субвенції – 47 ветеранів війни, в реабілітаційному центрі в м. Виноградово оздоровлено 20 інвалідів, також оздоровлено 14 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Проведено виплату разової щорічної грошової допомоги до Дня Перемоги на суму 531,5 тис.грн.

Проведено виплату компенсації на бензин та транспортне обслуговування  інвалідам війни та загального захворювання на суму 21,9 тис.грн.. (дані за 2014р.)

Щомісячно проводиться моніторинг по забезпеченню безперешкодного доступу для інвалідів до об’єктів соціальної та громадської  інфраструктур.  Станом на 01.01.2015 р. із 450 об’єктів громадського призначення, забезпечено безперешкодний доступ до 279, що складає 75 % від потреби

В зв’язку з недостатньою роботою в даному напрямку та з метою її активізації, проведено 2 засідання комітету по забезпеченню доступності, дане питання розглянуто на колегії районної держадміністрації.  Питання створення сприятливих умов життєдіяльності інвалідів знаходиться на постійному контролі.  

Ветеранм війни згідно Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" видано 10 листів талонів на право одержання ветеранами війни проїзних квитків з відсотковою знижкою їх вартості.

На обліку в районі знаходиться  272 громадяни, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи , із них

І кат. - 13 чол., :1 інвалід І групи, 4 інвалідів ІІ гр.. та 7 – ІІІ групи,

ІІ кат. – 123 чол.,

ІІІ кат. – 64 чол.,

ІV кат. – 4 чол.,

51 дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,   

17 вдів учасників ліквідації аварії на ЧАЕС.

Протягом 2014 року  управлінням соціального захисту населення  проведено слідуючі компенсаційні виплати, згідно чинного законодавства:

-          щомісячна грошова компенсація на продукти харчування учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС  І та ІІ категорії на суму  - 280,00 тис грн..; заборгованість станом на 01.01.2015 становить 23,0 тис. грн.;

-          одноразова грошова допомога на оздоровлення інвалідам І, ІІ, ІІІ груп  І-ї та ІІ-ї категорій повністю на суму - 27,3 тис. грн.;

-          компенсація сім’ям з дітьми на суму 9,7 тис. грн.;

-           додаткова відпустка 9 ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС за 2014 рік на суму 18,0 тис.  грн.,  заборгованість станом на 01.01.2015 становить 2,8 тис. грн…

Нараховано і відшкодовано вартість проїзду один раз в рік по Україні готівкою 5 ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС.

В районі прийнято розпорядження від 16.04.13 № 128, згідно якого затверджено план заходів, пов’язаних з відзначенням 28-ї річницею Чорнобильської катастрофи.

До відзначення 28-ї річниці Чорнобильської катастрофи проведено спільне засідання за участю керівництва району, представників громадської організації „Союз Чорнобиль України ” та учасниками ліквідації аварії на ЧАЕС, на якому розглянуті проблемні соціальні питання життя ліквідаторів, інвалідів та сімей з дітьми, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС.

До відзначення Дня вшанування ліквідатора в районі прийнято розпорядження від 03.12.14 № 498 «Про план заходів з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 2014 році».

Учасниками  громадської організації «Союз Чорнобиль України » разом з представниками виконавчої влади та органів місцевого самоврядування було взято участь в мітингу-реквіємі біля пам’ятника «Дзвони Чорнобиля» та покладанні квітів.

В рамках виконання районної програми підтримки діяльності громадської організації „Союз Чорнобиль України ” в Мукачівському районі одноразову грошову допомогу отримали ліквідатори та потерпілі від аварії на ЧАЕС I, II, III категорій та вдови учасників ліквідації аварії на ЧАЕС на суму 50 тис. грн..

Загальна кількість пенсіонерів, які знаходяться на обліку в управлінні Пенсійного фонду станом на 01.01.2015 р. складає 23157 чоловік. Із них протягом 2015 року призначено 1301 пенсія, проведено 779 перерахунки пенсій.

Станом на 01.01.2015 р. перевірено 1195 пенсійних справ, що складає 92% від загальної кількості призначених пенсій і 456 перерахованих пенсій, що складає 58,6% від усіх перерахованих справ.

Виявлено 7 порушень норм статті 24 ЗУ «Про загальнообов”язкове державне пенсійне страхування» при цьому одне порушення становило переплату 137,91 грн., в шести випадках розмір пенсії не змінився.

Терміни розгляду документів поданих для призначення пенсій ( без поважних причин ) не порушуються.

За дорученням головного управління здійснена перевірка призначення пільгових пенсій станом на 01.01.2015 р. призначено пенсії зі зниженням пенсійного віку 104 громадянам, із них 75 за  вислугу років; 13 за списком №2; 3 за списком № 1; 13 багатодітні матері, або матері дітей інвалідів.

Перевірено пільгові пенсійні справи в повному обсязі де виявлено наявність довідок із бази даних системи персоніфікованого обліку в яких містяться відомості про наявність у осіб періодів спеціального стажу, що відповідають даним, зазначеним у пільгових довідках.

На п’ять звернень за призначенням пенсій зі зниженням віку дано відмову в зв’язку з відсутністю підтвердження пільгового стажу.

   Було  виплачено 1062 допомогу на поховання, з них перевірено 858 допомог.

   За 2014 рік призначено 130 компенсаційних виплат згідно Постанови №832 від 26.07.1996 року.

Станом на 01.01.2015 року на обліку рахується 410 одержувачів компенсаційної виплати по догляду за інвалідом І-ї групи або престарілим, який досяг 80-річного віку, яким за 2014 р. було виплачено 72243,65 тис. грн.

Видоно 519 довідку для призначення державних соціальних допомог, дано 13 відповідей згідно запитів та заяв на видачу архівних пенсійних справ

 

Адресна державна соціальна допомога

   Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім»ям з дітьми» станом на 01.01.15р. на обліку рахуються одержувачі соціальних допомог, яким протягом поточного року проведено виплати, в тому числі по видах:

-           допомога по вагітності та пологам – 875 осіб на суму 1123,1 тис.грн.

-          допомога на дітей віком до 3-х років – 874 осіб  на суму – 13211,6 тис.грн.

-          допомога при народженні дитини – 3985 осіб на суму 66945,5 тис.грн.

-          допомога на дітей під опікою – 227осіб на суму 3931,0 тис.грн.

-          допомога на дітей одиноким матерям – 1393 осіб на суму 11642,8 тис.грн.

-           допомога при усиновленні дитини – 4 сімей на суму 74,5 тис. грн.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2006р. №189 «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме» станом на 01.01.2015 року тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються  від сплати аліментів призначена 269 особам  на суму 2070,1 тис. грн.

Згідно  Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2003р. № 250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям» станом на 01.01.2015 рік допомога призначена – 364 сім’ям, з яких 203 багатодітні сім’ї на загальну суму 8521,0 тис. грн. 

Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» станом на 01.01.2015 року на обліку в управлінні соціального захисту населення знаходиться 1034 особи, яким виплачено допомогу на суму 14609,8 тис. грн.

Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам» станом на 01.01.2015 року на обліку в управлінні соціального захисту населення знаходиться 391 осіб, яким виплачено допомогу на суму 4325,0 тис. грн.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1192 від 2 серпня 2000 року «Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним» станом на 01.01.2015 року на обліку знаходиться 60 осіб, яким проведено виплату за догляд  на суму 1044,3 тис.грн.

В районі функціонують 3 дитячі будинки сімейного типу, в яких виховується 16 дітей  та 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 6 дітей. За 2014 рік профінансовано допомогу на дітей та виплачене грошове забезпечення прийомним батькам на суму 714,1 тис. грн.

Закон України ''Про соціальні послуги'', та Постанова Кабінету Міністрів України №558 від 29.04.2004року «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» станом на 01.01.2015 року на обліку знаходиться 110 осіб, яким виплачено кошти за надання соціальних послуг на суму 167,8 тис. грн.

Згідно пункту 14 постанови КМУ від 01.10.2014р №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» станом на 01.01.2015 року на обліку знаходиться 171 особа, яким виплачено кошти на суму 176,0 тис.грн.

Станом на 01.10.2014 року  призначено:

-  субсидію на житлово-комунальні послуги 1332 отримувачам на суму 1373,1 тис. грн. Відшкодовано 1512,0 тис. грн. Заборгованості станом на  01.01.2015 р. на суму 179,9 тис.грн..

- субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу 432 заявникам на суму 488,0 тис. грн. Відшкодовано 488,0 тис. грн. Заборгованісті немає.

У випадках, коли державна соціальна допомога не може бути призначена на загальних умовах при райдержадміністрації постійно діє комісія по призначенню державних соціальних допомог за особливих обставин. Обстеження стану матеріально-побутових умов проживання заявників проводиться державними соціальними інспекторами разом з уповноваженими представниками сільських та селищних рад і розглядаються комісійно.

 

Відділ в справах сім’ї та дітей

Станом на 01.01.2015 року згідно даних сільських та селищних рад в районі нараховується 1645 багатодітних сімей, які мають на утриманні 5918 дітей.

Встановлення почесного звання України «Мати-героїня».

Всього по району удостоєно почесного звання 213 жінки. в тому числи протягом 2014 року – 40 жінок.  Разова грошова допомога виплачена  в 10-кратному розмірі  прожиткового  мінімуму, встановленого  для працездатної особи  на  1 січня року видачі Указу Президента України, в 2014 році вона складала 12 180грн. Разова грошова допомога матерям-героїням   у поточному році, виплачена на загальну суму 487,2 тис.грн.

Проблемним питанням у проведенні   районних заходів, інформаційно-аналітичного забезпечення галузі, співпраці з неурядовими організаціями, проведення заходів в напрямку сімейної політики, запобігання насильству в сім’ї, а також демографічної та гендерної політики і протидії торгівлі людьми є відсутність коштів у цьому році, у зв’язку з ситуацією в країні; районна програма  „ Про районну Програму впровадження сімейної, демографічної та гендерної політики на 2013-2015роки”, якою передбачено  на 2014 рік   кошти на суму   105 тис. грн., затверджена рішенням  сесії Мукачівської районної ради від 10 жовтня 2013 року №319.  Проведення заходів організовується за рахунок спонсорів. (борг за квітк . продукцію 750грн.)            

Робота щодо попередження насильства в сім’ї.

Протягом 2014 року  зареєстровано 93 звернення щодо  вчинення насильства в сім’ї,  із яких   зафіксовано 10 повторних звернень. 

Із всіх звернень, правоохоронними органами, поінформовано управління соціального захисту в 3-х денний термін, згідно встановлених строків законодавством  - 19 повідомлень, решта надійшло з порушенням терміну.                               Позитивним в роботі є виїзди мобільних груп з оперативного реагування на вирішення проблемних соціальних питань,  до участі в роботі яких  залучалися представники: органів місцевого самоврядування, загальноосвітніх шкіл, АЗПСМ, дільничних інспекторів міліції, соціальних фахівців. Протягом 2014 року  здійснено 23 виїзні засідання мобільної групи, що складає 60 % від загальної кількості сільських(селищних) рад Мукачівського району:  Чинадіївську, Обавську, Зняцівську, В. Лучківську, Страбичівську, Івановецьку, Павшинську, В. Коропецьку, Лавківську, Пістрялівську, Копиновецьку,  Жнятинську, Пузняковецька, Ключарківську, Станівську, Брестівську, Бистрицьку, Лохівську, Н.Давидківську, В.Визницьку, Горондівську, Кальницьку, Лалівську. у сільські(селищні) ради.

Проблемним питанням є: несвоєчасне інформування правоохоронними органами про вчинення насильства або його реальну загрозу, не втручання в профілактичну роботу органів місцевого самоврядування, скорочення штату соціальних фахівців Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.          

Протягом  2014 року проведено 5 засідань Дорадчого органу щодо соціального супроводу сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Розглянуто особові справи 19 сімей за їхньою ж участю, за наслідками обговорення ситуації, в якій опинилася кожна сім’я, доручено конкретним структурним підрозділам, забезпечити відповідні заходи та надати допомогу відповідно до своїх повноважень. У найскладніших випадках рекомендовано виконкомам сільських(селищних) рад  винести  питання  про тимчасове  відібрання дітей. Скорочення штатної чисельності соціальних фахівців районного центру соціальних служб  для  сім’ї, дітей та молоді негативно впливає  при вирішенні цих питань.           

Разом з цим проведено 6 засідань районної Координаційної ради з питань сім’ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми. На  першому засіданні від 28.01.2014 р. підведено підсумки щодо проведеної роботи з питань координації дій щодо попередження насильства в сім’ї, створено мобільну групу для оперативного вирішення проблемних питань, обговорено Закон України «Про протидію торгівлі людьми» та оприлюднено його найважливіші тези. На другому засіданні від 04.04.2014 р. здійснено аналіз проблемних питань по вчиненню насильства в сім’ї за 1 квартал, заслухано директора Центру соціальних служб по питанню проведеної роботи з попередження насильства в сім’ї, а також проведена робота в цьому напрямі навчальними закладами; за наслідками рекомендовано відповідні заходи. На третьому засіданні від 21.05.2014р., проведеному спільно з представниками МОМ та Закарпатської громадської жіночої організації «Веста» обговорено механізм взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи в сфері протидії торгівлі людьми; за наслідками вироблено спільний план дій, розповсюджено наочний матеріал. Одночасно потрібно відмітити про організацію  усіх відповідальних працівників структурних підрозділів Мукачівського району у навчанні-тренінгу для представників мультидисциплінарних груп в рамках проекту МОМ, який проводився департаментом СЗН спільно із ЗГЖО «Веста»  в обласному центрі протягом 15-16 квітня поточного року. Разом з цим, дане питання обговорено з секретарями сільських(селищних) рад на семінарі- нараді від 07.02. 2014 . Однак незважаючи на проведену інформаційно-роз’яснювальну роботу, у поточному році звернень від осіб, які вважають себе постраждалими від торгівлі людьми не зафіксовано. На 4 засіданні  від 09.07.2014 розглянуто взаємодію суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми та заслухано звіт про роботу дільничних інспекторів міліції, обговорено заходи по забезпеченню рівних прав та можливостей чоловіків та жінок. На 5 засіданні від 10.10.2014 р. підведено підсумки щодо заходів з попередження насильства  в сім’ї, заслухано Мукачівський ЦСС щодо роботи з сім’ями , які перебувають у СЖО. Одночасно заслухано відповідні структурні підрозділи щадо виконання рішень, даних за наслідками попередньої координаційної ради. Наголошено на підготовку та організацію Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства». На 6 засіданні від 26.12.2014 підведено підсумки щодо проробленої роботи протягом 2014 року та затверджений план роботи Координаційної ради на 2015 рік.

 

                                 Робота соціальних інспекторів

Відділом державних соціальних інспекторів, проводились планові та позапланові обстеження матеріально-побутових умов проживання  заявників,  які звертались за одержанням  державних соціальних допомог, з метою визначення їх рівня забезпеченості за місцем проживання. На територіях цілого ряду ср перевірки проводились по декілька разів з різних питань.

Кількість проведених обстежень матеріально-побутових умов проживавння сімей, з метою підтвердження їх права на призначення державної соціальної допомоги, оформлено –1672 акти в т.ч.:

- державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям –143 актів обстеження;

- субсидії –   243актів;

- допомога на дітей одиноким матерям – 252 акти;

- допомога до 3-х років –58 актів;

- одноразова допомога при народженні дитини –506 актів, з них у 3-х виявлено порушення, внаслідок чого виплату зупинено до вияснення;

- одноразова-матеріальна допомога – 40 актів;

- догляд за інвалідами І групи та престарілими особами, які досягли 80- річного віку- 139 актів;

- догляд за дітьми-інвалідами – 246 актів;

- сім'ї в яких виховуються діти, над якими встановлено опіку чи піклування-45 актів-обстеження.

Кількість перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів допомоги, всього 2480:

- з відвідуванням місця роботи, щодо достовірності поданих даних для призначення допомоги  малозабезпеченим сім'ям – 80 перевірок;

- субсидій –431 перевірка;

- до 3-х років - 15 перевірок;

- шляхом запиту – 1947 справ;

- перевірки довідок про доходи видані роботодавцями заявникам на предмет їх достовірності -7 перевірок.