Офіційний веб-сайт
Пошук

 

   Мукачівщина запрошує!

 

  

        


 


 

На головну / Звернення громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян


ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських та селищних рад станом на 01 січня 2015 року

 

          Протягом звітного періоду робота Мукачівської районної державної адміністрації зі зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 1092008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішеннями Кабінету Міністрів України, інструкцією та положенням про порядок розгляду письмових та усних звернень громадян, інструкцією з діловодства.

  Діяльність районної державної адміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у заявах питань та дотримання термінів їх виконання. Систематично проводяться щомісячний та щоквартальні аналізи та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага приділяється аналізу причин повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

  Створена та ведеться комп`ютерна база даних за зверненнями громадян, використання якої дозволяє більш оперативно та якісно котролювати їх надходження та виконання, не порушуючи термінів, відведених діючим законодавством.

          За 12 місяців 2014 року до Мукачівської райдержадміністрації від жителів району надійшло 406 звернень від 1486 заявників, що на 9 більше, ніж у 2013 році. З них:  211 - надійшло поштою (999 заявників) і 195 звернень отримано на особистих та виїзних прийомах керівництвом райдержадміністрації (487 заявників). Слід зазначити, що колективних звернень впродовж звітного року одержано 57, що на 32 більше, ніж у 2013 році, а повторних – 22, що на 3 заяви більше, ніж за 12 місяців минулого року.

          Через органи влади вищого рівня за 12 місяців 2014 року надійшло 95 звернень, в тому числі, від  Адміністрації  Президента України - 7, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 5, Закарпатської обласної ради – 2 та 81 звернення із Закарпатської обласної державної адміністрації.

          Для попередження надходження звернень і задля загальної обізнаності населення Мукачівського району з актуальними проблемами сьогодення та безперешкодного спілкування, з керівництвом районної державної адміністрації продовжувалась робота «телефону довіри» та «прямої телефонної лінії». Інформація про їх проведення опубліковується на офіційній ВЕБ-сторінці Мукачівської райдержадміністрації. Протягом 2014 року до райдержадміністрації через «пряму телефонну лінію» звернулося 2 громадян району, яким було надано роз`яснення та компетентні відповіді щодо порушених питань. В цих заходах приймали участь т.в.о. голови райдержадміністрації, його заступники та керівник апарату. Працівниками загального відділу апарату районної державної адміністрації здійснюється зворотній зв’язок з громадянами, які звертаються через «телефон довіри» та «пряму телефонну лінію», що значно підвищує ефективність роботи виконавців.

           Через Закарпатський обласний контактний центр, а саме урядову «гарячу лінію», до Мукачівської райдержадміністрації надійшло 56 звернень від 56 громадян. Серед них слід виділити 2 звернення від жителів Херсонської та Донецької областей, 1 від мешканця Тячівського району та 2 анонімні. Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

           Впродовж звітного періоду найбільша кількість звернень від мешканців Мукачівського району надійшла з наступних сільських та селищних рад: с. В.Лучки – 45 звернень (11.14%), смт. Чинадійово – 22 (5.45%), с. Макарьово – 21 (5.20%), с. Клячаново – 15 (3.71%), с. Завидово – 14 (3.47%), с. Нове Давидково – 14 (3.47%), м. Мукачево – 12 (2.97%), смт. Кольчино та с. Верхній Коропець по 11 звернень (2.72%), с. Бистриця – 10 (2.48%) та інші.

          У розгляді заяв чи скарг належна увага приділяється громадянам пільгових категорій. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень від ветеранів Великої Вітчизняної війни, матерів, яким присвоєно статус «мати-героїня», Героїв Соціалістичної Праці та Героїв Радянського Союзу.

          Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

24 багатодітні сім`ї;

7 ветеранів праці;

16 одиноких матерів;

3 учасника війни в Афганістані;

1 ветеран ВВ війни;

85 пенсіонерів;

39 безробітніх;

13 інвалідів І групи;

33 інвалідів ІІ групи;

16 інвалідів ІІІ групи;

18 працівників бюджетної сфери;

15 депутатів сільських рад;

1 учасник ліквідації аварії на ЧАЕС;

1 інвалід по хворобі;

3 дітей війни;

2 матері-героїні;

20 сільських голів;

3 підприємці;

3 служителі релігійних організацій;

6 одиноких людей;

5 анонімних.

           Серед вищевказаних заявників, найбільша кількість - це найменш захищені категорії, зокрема пенсіонери та інваліди, які потребують особливої уваги з боку органів влади у задоволенні їх повсякденних запитів та проблем: збільшення розміру пенсії, призначення допомоги багатодітним сім’ям та одиноким матерям, надання пільг інвалідам та ветеранам війни, забезпечення ліками громадян, що потребують постійного медичного догляду, санаторно – курортним лікуванням, видача компенсацій, матеріальної допомоги на лікування, тощо.        

          Аналізуючи питання, що порушувались мешканцями Мукачівського району у зверненнях до керівництва райдержадміністрації, слід виділити основні з них: питання соціального захисту – 184 або 40.98%, питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 73 або 16.26%, питання сільського господарства – 43 або 9.58%, житлові питання – 30 або 6.68%, питання науки, освіти, виховання та навчання дітей – 29 або 6.46%, питання транспорту – 19 або 4.23%, питання роботи місцевих органів влади і управління – 18 або 4.01%, питання охорони здоров`я – 15 або 3.34%, та інші. Проблеми щодо соціального захисту найбільше турбували мешканців с. Макарьово – 20, с. В. Лучки - 19, смт. Кольчино – 10, с. Жнятино – 9, с. Клячаново і смт. Чинадійово по 8, с. Бистриця та с. Н. Давидково по 7. Звернення з питань сільського господарства надходили від жителів с. Ракошино та с. Великі Лучки по 5, с. Завидово - 3. Питання транспорту порушували жителі смт. Чинадійово та с. Великі Лучки по 3. Житлові питання цікавили жителів с. Завидово та с. Нижній Коропець по 4 звернення, і с. Медведівці – 3. Питання комунального та дорожнього господарства і благоустрою піднімали жителі с. Великі Лучки – 13, с. Лалово, смт. Чинадійово, с. Руське та с. Пістрялово по 4. Небайдужими до питань науки, освіти, виховання і навчання дітей, молоді та студентів залишаються мешканці с. Зубівка та с. Медведівці – 3 заяви , с. Софія, с. Лавки, Нове Давидково та с. Ракошино – по 2 звернення. Питання сфери охорони здоров`я порушували жителі с. Бистриця – 2, а проблеми в забезпеченні законності та охорони правопорядку вбачають 4 жителі с. Великі Лучки.

          Необхідно наголосити, що вищевказані основні так звані «проблематичні» питання, що найбільше піднімалися у зверненнях мешканців Мукачівського району, носять розрізнений характер: надання матеріальної допомоги на лікування, допомога твердим паливом, оформлення права власності на земельну ділянку, межові спори, покращення житлових умов, ремонт доріг, газифікація та електрифікація вулиць, забезпечення безоплатними медичними препаратами, допомога будівельними матеріалами, продовження автобусних маршрутів, сприяння у капітальному ремонті приміщень дитячих навчальних закладів, загальноосвітніх шкіл і сільських клубів та інші.

           Як висновок, за звітний період Мукачівською райдержадміністрацією позитивно вирішено 38 звернень, 279 заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення питань, 79 заяв надіслано за належністю іншому органу влади, установі чи організації для розгляду. Кількість мешканців району, яким було відмовлено у задоволенні порушених питань протягом 12 місяців 2014 року, становить 1 особа. Відмова стосувалася надання матеріальної допомоги громадянці, яка не надала відповідних документів для задоволення її прохання та вказала невірну адресу проживання. В свою чергу, заявницею отримано письмове роз’яснення для можливості, при необхідності, ще раз звернутися до органів виконавчої влади.

           На жаль, керівництву райдержадміністарції не вдалось вирішити більшість питань соціального характеру позитивно через обмеженість фінансування. По деяких зверненнях, таких що стосувалися ремонту доріг, забезпечення опаленням, електро- та газопостачанням, терміни вирішення питань були перенесені і ремонтні роботи включались у план робіт на наступні періоди. Як висновок, можна сміливо констатувати, що керівництвом Мукачівської райдержадміністрації було задоволено велику кількість звернень стосовно надання допомоги малозабезпеченим громадянам твердим паливом та з питань житлово-комунального господарства і розвитку інфраструктури району.

           Також інформуємо, що в Мукачіській районній державній адміністрації раз на місяць проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, де розглядаються питання категорій громадян, передбачених Указом Президента України, які носять резонансний характер, контрольні звернення, направлені на розгляд органам вищого рівня та підводяться загальні підсумки роботи зі зверненнями громадян органами місцевого самоврядування. Засідання оформлюються протоколами та  рішеннями, які направляються згідно з наданими дорученнями. Протягом  2014 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслухано доповіді 39 голів виконкомів сільських та селищних рад щодо проведеної роботи зі зверненнями громадян протягом звітного періоду. За 12 місяців 2014 року т.в.о. голови районної адміністрації заслухано особисті доповіді 15 начальників структурних підрозділів  щодо роботи зі зверненнями громадян.

         Враховуючи вимоги чинного законодавства з регулювання звернень громадян до огранів виконавчої влади, в районній державній адміністрації постійно здійснює консультації з надання юридичної допомоги громадська приймальня, що діє в юридичному секторі апарату. На постійній основі системно відслідковуються всі наявні недоліки, вживаються заходи щодо докорінної перебудови роботи  зі зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний їх розгляд. 

          Керівництво Мукачівської райдержадміністрації приділяє значну увагу посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

          При організації спілкування з громадянами, керівництво району завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В Мукачівській районній державній адміністрації застосовуються різноманітні форми спілкування, проте у спектрі сучасних засобів, які використовуються для зв’язків з громадскістю, провідною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.

         Розпорядженням т.в.о. голови районної державної адміністрації затверджено графік особистого прийому громадян керівним складом райдержадміністрації, який передбачає щотижневе проведення особистих прийомів громадян та щоквартально затверджуються графіки виїзного особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації. Жителі Мукачівського району можуть ознайомитися з графіками прийому громадян  на інформаційному стенді в приміщенні районної державної адміністрації, у місцевих засобах масової інформації та на веб-сторінці.

         За 12 місяців 2014 року керівником райдерадміністрації проведено 24 особисті прийоми на місці, під час яких звернулося 109 громадян та 24 виїзні, на яких звернулося 78 жителів району; заступниками голови проведено 84 особисті прийоми на місці, де загалом звернулося 43 громадянина та 84 виїзні, які відвідало 66 жителів району. За результатами розгляду заявникам надавалися обгрунтовані та вичерпні відповіді і роз`яснення.

         У випадках, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через його складність або необхідність додаткового ознайомлення, завникам пропонувалось викласти його у письмовій формі для подальшого більш детального вивчення та роз`яснювались терміни розгляду порушеного питання. Всі звернення, що надходять до Мукачівської райдержадіміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються та докладаються конкретні зусилля для вирішення проблем кожного заявника в рамках чинного законодавства.

         В цілому, робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації  проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», адже увага до заявника – це увага до потреб і запитів людини, а за кожною заявою – конкретні обставини, чиясь доля, тому в Мукачівській районній державній адміністрації до вирішення будь-якого питання по зверненню кожного з громадян завжди буде серйозне та сумлінне відношення. Розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність і чітко організовувати прийом громадян – це основні вимоги керівництва райдержадімінстрації, які вони втілюють в життя в організації роботи зі зверненнями громадян.




Новини

Всі новини >>