Офіційний веб-сайт
Пошук

 

   Мукачівщина запрошує!

 

  

        


 


 

На головну

29.09.2011р. Роз’яснення з питань оформлення декларації


Відповідно до пунктів 18, 19 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461, замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю (далі – Інспекція) два примірники декларації за формою згідно з додатком 1.

Один примірник декларації після проведення реєстрації повертається замовнику, а другий – залишається в Інспекції, яка її зареєструвала.

Замовник відповідно до закону відповідає за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації.

Крім цього, згідно з приміткою у додатку 1 кожна сторінка підписується керівником замовника або замовником (для фізичної особи) та засвідчується печаткою замовника (за наявності).

Таким чином, Інспекція не зобов’язана прошивати і нумерувати листи декларації, а також скріплювати їх печаткою.

Внесення змін або виправлень у декларації чинним законодавством не передбачено.

Держархбудінспекція України