На Мукачівщині стартував унікальний проект – будівництво дороги, яка з’єднає два райони – Мукачівський та Перечинський. Лісова дорога, яка стане шляхом сполучення між селом Тростяниця Мукачівського району та рекреаційним комплексом «Воєводино» Перечинського району, - стане економічним рушієм для розвитку громад.
Дорога, що годує, - саме таку функцію виконуватиме шлях сполучення для депресивних населених пунктів Пузняковецької сільської ради. Села гірської місцевості не розвиваються, за довгі роки тут не створювалося найважливішого – джерел наповнення місцевого бюджету. Віддаленість населених пунктів, відсутність хороших автодоріг не сприяло інвестиційній привабливості регіону.
Економічну доцільність лісової дороги (хай навіть без асфальтового покриття) важко переоцінити. Користуючись прямим шляхом сполучення, туристи скорочують дорогу на 70 кілометрів та зможуть відвідати як комплекс «Воєводино», так і відпочинкові об’єкти Мукачівщини, розташовані неподалік, зокрема такі, як Belle Royalle. Пожвавлення туристичного руху стане економічним чинником для розвитку дорожньої інфраструктури – АЗС, кафе, магазинів, туристичних локацій. Як наслідок – наповнюватимуться місцеві бюджети обох районів, а люди отримають роботу у рідному селі, втратить актуальність тема пошуку кращого життя та заробітків закордоном.
Даний проект ініціював голова МукачівськоїРДА СергійГайдай. Його реалізація стала можливою завдяки конструктивній співпраці Мукачівської РДА та керівника Закарпатського держлісгоспу Валерія Мурги. Активну позицію в даному питанні займає й керівник Перечинщини Віктор Олефір.
Дієво підтримує будівництво дороги і голова Закарпатської ОДА ГеннадійМоскаль.
Роботистартового етапу будівництва дороги проводяться силами ДП «Мукачівське ЛГ», керівник якого Василь Анталовський і зустрічав очільника Мукачівщини Сергія Гайдая на відрізку, де працювала техніка.
«Спільнамета всіх, хто докладає зусилля для реалізації цього проекту – це розвитоктуризму краю на якісно новому рівні, що в свою чергу стимулюватиме економічний прогрес як місцевих громад, так і районів вцілому, - акцентує Сергій Гайдай.»
В перспективі – будівництво сучасної автодороги, яке може бути здійснене за підтримки держави. Питання виділення коштів з державної казни для будівництва автошляху може бути врегульоване Постановою Кабміну. Наскільки складним не звучить дане питання, у цьому напрямку вже також проводиться робота.
«Легко розподіляти кошти, навіть мізерні, - з районного чи місцевого бюджетів, адже ці гроші вже є, вони сформовані з податкових надходжень та інших джерел, - підкреслює Сергій Володимирович, - набагато складніше відшукати таку модель комплексного рішення, яка дозволить реалізувати суспільно значимі проекти без навантаження на бюджети.»
В основі таких комплексних рішень завжди лежить конструктивна співпраця та розуміння того, як розвиватиметься край, район, село.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:15