Електронне звернення

Поштова скринька (електронне звернення)

Поштова скринька

 

Шановний користувачу, до Вашої уваги поштова адреса та адреса електронної пошти відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату Мукачівської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації: 

Телефон: 

- з міського телефону: 0 гудок 3131 5-51-04

- з мобільного телефону: +03803131 5-51-04 чи просто – 0313155104.

Поштова адреса: Мукачівська районна державна адміністрація – районна військова адміністрація, Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату РДА- РВА

89600, Закарпатська обл., м.Мукачево, вул.Штефана Августи, 21

 

Електронна пошта: mukrda@carpathia.gov.ua.

 

Електронне звернення

 

Відповідно до Закону України від 02.07.2015 року №577-VІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року звернення можна надсилати з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Для звернення до керівництва райдержадміністрації необхідно надіслати на електронну адресу відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату Мукачівської районної державної адміністрації: mukrda@carpathia.gov.ua листа.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Куди можна звернутися з електронним зверненням?

Стаття 1 Закону України «Про звернення громадян» передбачає право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями. Це положення Закону поширюється і на електронне звернення. Отже, Ви маєте право звернутися з електронним звернення до всіх державних органів, підприємств, установ та організацій.

У які строки розглядається електронне звернення?

Строки розгляду письмового звернення, у т.ч. електронного, визначено статтею 20 Закону. Звернення розглядається і вирішується у строк не більше 1 місяця від дня надходження. Звернення, яке не потребує додаткового вивчення, розглядається невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня отримання. Якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, срок може бути подовжений з попереднім повідомленням заявника. При цьому, загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

 

 

 

 

Остання зміна сторінки: 24-10-2023 08:43