У середу, 3 грудня, під головуванням Василя Кубарича, т.в.о. голови райдержадміністрації, відбулося чергове 11 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за період січень – листопад 2014 року.

На засіданні комісії також були присутні перший заступник голови райдержадміністрації Андрій Данканич, заступник голови Оксана Біров, спеціаліст загального відділу по роботі із зверненнями громадян в райдержадміністрації Ольга Доскоч, представник правоохоронних органів Володимир Кеменяш, голова селищної ради смт. Кольчино Микола Дуб, голови сільських рад с.Кальник Андрій Рошко та с. Яблунево Марія Лендєл. Протягом засідання було заслухано особисті звіти сільських голів про роботу зі зверненнями громадян у виконкомах сільських та селищних рад за 11 місяців поточного року.

Присутніх було поінформовано, що до Кольчинської селищної ради за звітній період надійшло 488 звернень від жителів населених пунктів, які порушували питання земельного характеру, соціального захисту та житлові питання. Відповідно, працівниками Кальницької сільської ради за 11 місяців 2014 року було зареєстровано 93 заяви переважно з питань надання матеріальної допомоги, оформлення субсидій та виділення земельних ділянок учасникам АТО. До Яблунівської сільської ради в поточному році надійшло 26 звернень від громадян, що порушували питання як земельного характеру, так і надання соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, надання допомоги медичними препаратами та щодо вирішення межових суперечок між сусідами.

Слід зазначити, що переважна більшість жителів Мукачівського району, які звертаються по допомогу до органів влади – це люди похилого віку,  безробітні, одинокі матері, багатодітні сім`ї, інваліди І-ІІІ груп, ветерани праці, підприємці, працівники бюджетної сфери та учасники бойових дій на сході України.

По закінченню засідання, т.в.о. голови Мукачівської райдержадміністрації Василь Іванович Кубарич, як співголова комісії, звернувся до голів сільських рад з рекомендацією і надалі тримати на постійному контролі вирішення питань, які порушуються у зверненнях, особливо громадян пільгової категорії, та забезпечувати розгляд звернень без порушень термінів, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування».

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:16