У середу, 17 вересня, за участі керівника апарату райдержадміністрації Олександра Івановича Чекана відбулася нарада з питань стану роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за період з 09 січня по 15 вересня 2014 року.

Під час підведення підсумків по розгляду звернень мешканців Мукачівського району, були присутні спеціалісти та начальники структурних підрозділів, що мають безпосереднє відношення до питань, які неодноразово порушуються громадянами.

Згідно порядку денного, на нараді було розглянуто та проаналізовано звіт про стан роботи зі зверненнями громадян в Мукачівській районній державній адміністрації, який було надано начальником загального відділу апарату райдержадміністрації Оксаною Ціцей, та проведено роз`яснення щодо необхідності дотримання законодавства у розгляді звернень громадян, на чому неодноразово наголошував в.о.завідувача юридичного сектору апарату райдержадміністрації Володимир Геленич.

Відповідно до наданої довідки про стан роботи зі зверненнями громадян, за звітній період до Мукачівської районної державної адміністрації надійшло 302 звернень від 1097 громадян: 148 усних, 138 письмових та 16 повторних і дублетних. Через Закарпатський обласний контактний центр, а саме – «урядову гарячу лінію», на розгляд надіслано 43 заяви від мешканців Мукачівщини. Загалом, слід виділити наступні населені пункти, жителі яких є найбільш активними у спілкуванні з органами влади: с.Великі Лучки, с.Макарьово, с.Нове Давидково, с.Клячаново, смт.Кольчино, смт.Чинадійово та с.Ракошино.

Основними питаннями, що найбільше турбують мешканців району, і надалі залишаються: соціальний захист, сільське господарство, комунальне та дорожнє господарство і благоустрій, транспорт, охорона здоров`я, питання науки, освіти, виховання та навчання дітей і житлові питання. Не залишає сумніву і той факт, що фактично переважна більшість заявників, це найменш захищені категорії населення: пенсіонери, безробітні, інваліди І,ІІ,ІІІ груп, багатодітні сім`ї, ветерани праці, одинокі матері та діти війни, які потребують найбільшої уваги з боку органів влади у задоволенні їх повсякденних потреб, таких як збільшення пенсії, надання матеріальної допомоги, видача субсидій на оплату житлово-комунальних послуг та надання різного роду пільг.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації від мешканців району, уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються та докладаються конкретні зусилля для вирішення проблеми кожного заявника.

Підсумовуючи нараду, Олександр Іванович доручив присутнім активізувати роботу з розгляду звернень громадян, з метою недопущення повторних звернень та посилити контроль за дотриманням законодавства у розгляді звернень, скарг та заяв керівниками і спеціалістами відділів, управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:17