Організація роботи із зверненнями громадян у Мукачівському районному відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області
Звернення громадян є одним із засобів захисту їхніх прав та законних інтересів.
У своїй діяльності органи державної виконавчої влади, підприємства, установи та організації, незалежно від форм власності, в роботі із зверненнями громадян повинні:
• суворо дотримуватися вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України № 109 /2008 від 07.02.2008, Закону України «Про інформацію», Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян;
• забезпечити створення необхідних умов для реалізації прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього;
• виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян, вирішувати питання відповідальності посадових осіб, з вини яких допущені порушення; аналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та інформувати про це населення;
Одним із напрямків, які покладено в основу діяльності відділу є належна організація роботи, раціональний розподіл обов’язків, планування роботи, розгляд звернень, які надійшли, вирішенням поставлених питань, здійснення контролю за розглядом звернень.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» кожний вид звернення: пропозиція, заява, скарга – суттєво відрізняються одне від одного по своїй спрямованості та юридичній характеристиці, що вимагає різного підходу, неоднакових строків розгляду і порядку виконання.
Протягом ІІ кварталу керівником відділу станом на 29 червня 2016 року прийнято 61 особу. Всі звернення розглянуті у терміни та у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян посадовими особами органу державної виконавчої служби проводиться щоп’ятниці з 9.00 до 15.00 год.
Графіки прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів Міністерства юстиції України, графіки прийому Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області та безпосередньо графіки особистих прийомів посадовими особами органів державної виконавчої служби, гарячих телефонних ліній розміщуються на інформаційних стендах відділу, а також доводиться до відома громадян через засоби масової інформації.
Провідний спеціаліст Мукачівського РВ ДВС Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Д.І. Радик
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19