Мукачівське об’єднане управління пенсійного фонду України Закарпатської області

З 1 липня цього року в Мукачівському об'єднаному управлінні ПФУ Закарпатської області буде запроваджена нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.

Головна мета та найвищий результат впровадження технологій – це новий покращений рівень обслуговування громадян в органах ПФУ, значне підвищення якості прийому громадян, зменшення термінів обробки заяв та документів, можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи, виключення можливості впливу людського фактору на визначення розміру пенсії.

На першому етапі впровадження нової системи відпрацьовуватим6еться технологія оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування.

Передбачається створення нових методів прийому громадян за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс», що дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян. Вся інформація про особу, яка звернулася на прийомі, відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд та оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, будуть вноситися у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюватися розрахунок пенсії.

Нова система буде аналізувати можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Заявнику не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

Із запровадження нової централізованої системи громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь-яке управління в системі Пенсійного фонду України, що спростить життя пенсіонерам, поскільки є можливість звернутися щодо призначення пенсії в найближчу установу.

Значно розширяться можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт–центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19