Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.12.2014 року №722 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові прав на нерухоме майно та їх обтяження», затверджено Порядок безпосереднього доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав), Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек (далі – Реєстри) у зв’язку з здійсненням ними повноважень. Даною Постановою встановлено, що органами державної реєстрації прав буде надаватися інформація у формі інформаційної довідки з Державного реєстру прав у паперовій формі за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом права на нього на підставі запиту до 1 жовтня 2015 року.

З 01 жовтня 2015 року органами державної реєстрації прав буде припинено видачу зазначеної інформації в паперовому вигляді.

У зв’язку з  вищенаведеним, просимо вжити заходів щодо укладення договору про надання доступу до Державного реєстру прав із отриманням електронного цифрового підпису, який укладається між користувачем та адміністратором Державного реєстру прав для отримання інформації з Реєстрів (Закарпатська філія ДП «Національні інформаційні системи»).

 

Роберт Мангур, начальник відділу державної реєстрації

речових прав на нерухоме майно Мукачівського МРУЮ

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19