Семінар

В роботі семінару взяли участь Гузинець О.В., головний спеціаліст відділу освіти, Дорчі З.М., директор Форношської ЗОШ І-ІІ ст., Іван Є.З., голова районного методичного об’єднання вчителів угорської мови та літератури, а також вчителі угорської мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів з угорською мовою навчання.

В ході роботи семінару педагоги мали можливість відвідати відкритий урок з угорської мови та літератури у 8 класі на тему: «Az eszközhatározó», проведений Ференц Ж.З., вчителем угорської мови та літератури Форношської ЗОШ І-ІІ ступенів. До уваги гостей було презентовано музично-поетичну композицію на фольклорній основі «Itt a farsang, vigadjunk!», яка розкрила цікаві народні традиції та звичаї угорців, пов’язаних з масляницею. Мелодійні пісні, запальні танці та добрий народний гумор у виконанні юних артистів створили напрочуд радісну атмосферу. Багата театральними талантами Форношська школа і інсценізації народних та літературних казок переконали в цьому всіх учасників семінару. У цей холодний лютневий день тепло усмішок та сяйво очей і учасників, і гостей наблизило прихід такої довгожданої весни.

Актуальні проблеми з якими зустрічаються вчителі-словесники у своїй роботі під час використання інформаційно-комунікаційних технологій та шляхи їх вирішення стали темою розмови на засіданні круглого столу. Адже при використанні ІКТ у педагогічній діяльності вкрай важливо дотримуватися основних принципів навчання та виховання, поєднувати інноваційні та традиційні форми роботи, бо тільки комплексний підхід дозволить досягти поставленої мети. Цікаві заходи розроблені Ференц Ж.З. та програмні педагогічні засоби представлені Іван Є.З., без сумніву, стали цінним поповненням педагогічної скарбнички кожного вчителя. Вчителі обмінялися досвідом щодо оптимальних форм та методів роботи щодо ефективності засвоєння знань, умінь і навичок учнів з угорською мови та літератури, оглянути новинки методичної, психолого-педагогічної та науково-популярної літератури, фахової періодики та інтернет ресурсу.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19