Під час туру представники співдружності мали змогу ознайомитись з історією Мукачівського району та з туристично-рекреаційною галуззю краю.
Напередодні голова Закарпатської облдержадміністрації Олександр Ледида зустрівся з керівниками Співдружності інформаційних та рекламних видань України. Керівник краю ознайомив гостей, серед яких були засновники видавці, директори та журналісти найбільшої в державі медіа-корпорації з пріоритетами в діяльності обласної влади.
У свою чергу, голова координаційної ради Співдружності інформаційних видань України, заслужений журналіст України Віктор Шпак розповів про діяльність організації, яку він очолює з моменту створення - з 1998 року. До Співдружності входять 35 провідних рекламних та інформаційних видань держави, загальний тижневий наклад яких перевищує 1 мільйон примірників. Засновники, видавці, директори, журналісти більш ніж 25 видань України з робочим візитом перебували у Закарпатті з 10 по 14 лютого, у рамках щорічного засідання Співдружності.
Інформаційний тур сприяв популяризації Мукачівського району в інших регіонах України, адже цього року до нас завітали гості з провідних газет: Сімферополя, Кіровограда, Херсона, Нікополя, Запоріжжя, Черкас, Білої Церкви, Києва, Вінниці, Слов’янська, Рівного, Житомира, Одеси, Миколаєва, Луганська, Івано-Франківська, Чернівців, Мелітополя, Бердянська та інших міст України.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19