У понеділок, 15 грудня, за участі т.в.о.голови Мукачівської районної державної адміністрації Василя Кубарича та першого заступника Андрія Данканича відбулася виробнича нарада з керівниками територіальних органів центральної виконавчої влади, керівників служб і організацій району та начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату РДА.
На нараді було розглянуто питання про роботу із зверненнями громадян Центру первинної медико-санітарної допомоги району та аналіз і план дій на вирішення проблемних питань.
По першому питанню коротко доповіла Вікторія Лані, головний лікар Центру первинної медико-санітарної допомоги району.
В ході наради було відмічено, що робота по розгляду звернень громадян в Центрі первинної медико-санітарної допомоги Мукачівського району здійснюється згідно Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», інструкції з діловодства, рішень Кабінету Міністрів України та Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
При проведенні аналізу, у порівнянні з минулим роком, кількість письмових звернень збільшилася, змінився і характер звернень. За 2013 рік зареєстровано 9 звернень, тоді як за аналогічний період 2014 року поступило на 17 звернень більше.
Впродовж звітного періоду письмові звернення від мешканців Мукачівського району надходили з наступних сільських та селищних рад: с. Горонда – 1, с. Форнош – 1, с. Іванівці – 3, с. Бобовище – 2, смт. Кольчино – 2, с. Н.Коропець – 2, с. Завидово – 1, смт. Чинадієво – 2, с.Ракошино – 2, с. Лохово – 3, с. Бистриця – 1, с. Лалово – 1, с. Макарево – 1, с. В.Коропець – 2, м.Ужгород – 1 та м. Мукачево – 1 звернення. Серед них 4 колективні звернення.
Щодня до головного лікаря Центру ПМСД надходять 2-3 звернення в усній формі від жителів району, питання яких вирішуються негайно по мірі компетенції та можливості.
Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, покращення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують звернення громадян.
По другому питанню керівники управлінь, відділів райдержадміністрації та служб району коротко підсумували роботу попереднього та визначили план на поточний тиждень.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:16