У п¢ятницю, 18 липня, за участі голови райдержадміністрації Василя Васильовича Пашкуляка, заступника голови Оксани Золтанівни Біров, керівника апарату РДА Олександра Івановича Чекана, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників територіальних органів цетральної виконавчої влади та служб району проведено нараду із сільськими, селищними головами та секретарями сільських, селищних рад.

На порядку денному розглянуто питання: про порядок нарахування земельного податку з фізичних та юридичних осіб; оформлення права власності на обєкти комунальної власності територіальних громад та земельних ділянок (цільове призначення); про вчинення нотаріальних дій у виконкомах сільських та селищних рад.

По першому питанню доповів заступник начальника Мукачівської об¢єднаної державної податкової інспекції Є.В.Скальський, який ознайомив з порядком нарахування земельного податку та повідомив, що для повного і своєчасного нарахування земельного податку, забезпечення надходження до місцевого бюджету, повноти ведення обліку та своєчасного залучення платників до сплати земельного податку з юридичних та фізичних осіб, Мукачівською ОДПІ направлено офіційні листи-звернення до Реєстраційної служби Мукачівського міскрайонного управління юстиції, управління Держземагенства у Мукачівському районі, сільських селищних рад щодо надання переліку власників та користувачів земельних ділянок, діючих договорів оренди (орендарів), які повинні сплачувати земельний податок та орендну плату за земельні ділянки державної чи комунальної власності з врахуванням норм Податкового Кодексу України. Також розповів про порядок отримання пільг громадянам, які мають право на пільгу щодо сплати земельного податку та боргу по сплаті за землю в розрізі сільських, селищних рад.

По оформленню права власності на обєкти комунальної власності територіальних громад та земельних ділянок (цільове призначення) виступив начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби міськрайонного управління юстиції Р.В.Мангур. Повідомив присутніх про порядок подання заяв встановлених форм, які визначені наказом Міністерства юстиції України та потрібних документів для проведення державної реєстрації права власності з видачою свідоцтв на об¢єкти нерухомого майна комунальної власності та об¢єктинерухомого майна, що розташовані на територіях сільських та селищних рад.

На завершення, завідувач Мукачівської районної державної нотаріальної контори М.Ю.Шпеник, поінформувала сільських (селищних) голів та секретарів сільських (селищних) рад із загальними положеннями про спадкування і положеннями щодо посвідчення заповітів.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:17