У понеділок, 19 травня за участі голови Мукачівської райдержадміністрації Василя Пашкуляка, заступників Олександра Балеги та Оксани Біров, керівника апарату Олександра Чекана відбулася виробнича нарада з керівниками територіальних органів центральної виконавчої влади, керівників служб і організацій району та начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату РДА.

На нараді було розглянуто два питання: про роботу із зверненнями громадян у відділі освіти Мукачівської райдержадміністрації; аналіз і план дій на вирішення проблемних питань.

По першому питанню коротко доповів Олександр Товт, начальник відділу освіти райдержадміністрації.

Робота відділу освіти Мукачівської райдержадміністрації з даного питання здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Відділом освіти райдержадміністрації видано наказ від 11 лютого 2011 року №48 «Про організацію особистого прийому громадян», яким затверджено графік проведення прийому громадян начальником відділу освіти. Прийом здійснюється щопонеділка та щосереди з 10 до 15 год.

З січня 2014 року, станом на 16 травня2014 року безпосередньо до відділу освіти райдержадміністрації звернулося 133 особи. Питання, що порушувалися у зверненнях в основному стосувалися належної організації навчально-виховного процесу, виділення коштів на зміцнення матеріально-технічної та навчально-методичної бази навчальних закладів, влаштування педагогічних працівників, про виділення путівки для санаторного лікування та інші. Всі вище перераховані заявники отримали відповіді у вказані законодавством терміни.

Відділом освіти також вживаються заходи щодо посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи із звереннями громадян, недопущення фактів не вирішення обґрунтованих питань заявників, що спричиняє повторні звернення, чи звернення до органів влади вищого рівня. Вдосконаленню роботи із зверненнями  громадян сприяє розгляд питання на апаратних нарадах у начальника відділу освіти, де даються відповідні оцінки виконавцям, доручення та вказівки. Якість роботи по розгляду звернень  громадян та дотримання виконавської дисципліни враховується при  проведенні щорічної оцінки виконаннями державними службовцями системи освіти покладених на них обов’язків.

Ведеться також облік усних та письмових звернень, проводиться кваліфікований і їх розгляд.

Відділ освіти райдержадміністрації тримає на контролі роботу керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо роботи із зверненнями громадян. В навчальних закладах ведеться книга реєстрації вхідної та вихідної документації.

Зважаючи на пріоритетність та актуальність даного питання та з метою посилення контролю за своєчасним розглядом звернень громадян вважати за доцільне проводити працівниками відділу освіти  роз`яснювально-консультативну роботу із педагогічними кадрами з фінансових та соціальних питань. 

По другому питанню керівники підрозділів коротко підсумували роботу попереднього та визначили план на поточний тиждень.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:17