У понеділок, 12 травня за участі голови Мукачівської райдержадміністрації Василя Пашкуляка, першого заступника Галини Гороховської, заступників Олександра Балеги та Оксани Біров, керівника апарату Олександра Чекана відбулася виробнича нарада з керівниками територіальних органів центральної виконавчої влади, керівників служб і організацій району та начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, відділів та секторів апарату РДА.

На нараді було розглянуто два питання: про стан функціонування позашкільних мистецьких навчальних закладів району; аналіз і план дій на вирішення проблемних питань.

По першому питанню коротко доповіла Марія Лешко, начальник відділу культури райдержадміністрації.

Аналізуючи роботу мистецьких навчальних закладів за попередній навчальний рік зазначимо, що сфера початкової мистецької спеціалізованої освіти перебуває на важливому етапі свого розвитку, переходу до більш якісного стану. Зростає значення мистецького навчального закладу як для окремої людини, так і для суспільства в цілому.

Особливу роль у системі позашкільної освіти посідають початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади системи як початкова ланка спеціалізованої освіти, яка дає можливість опанувати основи професій музиканта, хореографа, актора, художника. Вони на сьогодні залишаються головними осередками  культурно-естетичного виховання дітей та молоді. В районі діють 3 дитячі школи мистецтв,  в яких навчається 966 учнів, що складає 8,4% від загального числа дітей шкільного віку (Ракошинська дитяча школа мистецтв – 226 учнів, Чинадіївська – 318 та Великолучківська – 420). Навчальний процес тут забезпечують 112 викладачів.

З метою виконання завдань, що стоять перед ДШМ, та забезпечення найбільш сприятливих умов для розвитку інтересів і здібностей учнів в школах створені різні відділення (музичні, хореографічні, театральні та інші). У школах мистецтв майже 598 учнів навчаються за музичним напрямком, понад 211 – образотворчим мистецтвом, 140 – хореографічним, близько 17 – театральним.

Основними завданнями мистецької освіти залишаються: виявлення і підтримка обдарованих дітей, сприяння їх розвитку і фаховому зростанню, створення належних умов для їх навчання та розвитку; посилення контролю з боку відділу культури за якістю надання освітніх послуг, доцільністю використання бюджетних послуг, що стосуються розподілу педагогічного навантаження та кадрової політики; вирішення питання працевлаштування випускників вищих навчальних закладів; поліпшення умов роботи установ шляхом поповнення інструментарію, технічних засобів навчання, матеріальної бази; приведення до вимог чинного законодавства документації закладів.

По другому питанню керівники підрозділів коротко підсумували роботу попереднього та визначили план на поточний тиждень.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:17