11 жовтня

11 жовтня на базі Чинадіїївської ЗОШ І-ІІ ступеня відбувся семінар-практикум заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи на тему – «Вимоги щодо оформлення документації атестації педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу». В роботі семінару-практикуму взяли участь О.І. Тулюк, заступник начальника відділу освіти, Г.І. Диганич, завідуюча РМК,  Возняк Л.І., Халус Ю.В.  –  методисти РМК, заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів району. Екскурсію закладом для гостей провели Лашкай М.Ю., директор Чинадіївської ЗОШ І-ІІ ступенів та Н.В. Гарагонич, заступник директора з навчально-виховної роботи. Марія Юріївна та Наталія Вільгельмівна поділилися досвідом щодо вивчення системи роботи вчителів, які атестувалися у 2010-2011 навчальному році, продемонстрували зразки оформлення атестаційного кутка та атестаційних матеріалів, презентували педагогічний доробок педагогічних працівників Чинадіївської ЗОШ І-ІІ ст.

Безперечно, кожен учасник семінару-практикуму збагатився цікавими знаннями та корисним досвідом, а ділова гра «Атестація як компонент системи управління педагогічним колективом», яку провела Г.І. Диганич, дала можливість учасникам проаналізувати власний рівень поінформованості з питань атестації педагогічних працівників. Кельман О.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи Ракошинської ЗОШ І-ІІІ ст. та Фекете О.Я., заступник директора з навчально-виховної Бистрицької ЗОШ І-ІІ ст. поділилися досвідом роботи щодо організації процесу вивчення системи роботи вчителя, який атестується та форми проведення засідань атестаційної комісії, способів систематизації та узагальнення досвіду роботи вчителя.

Підводячи підсумки, О.І. Тулюк зауважила, що атестація і для педагогічних працівників, і для адміністративного апарату школи стає своєрідною перевіркою їх особистісного зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками та іспитом на компетентність, авирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19