У колегії взяли участь: члени колегії відділу освіти, голови районних методичних об’єднань вчителів англійської, німецької та французької мови, керівники загальноосвітніх навчальних закладів району. На порядку денному розглядалися питання: - про стан викладання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах Мукачівського району; - про визначення претендента на нагородження премією ім. А. Волошина.
Із доповіддю «Про стан викладання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах Мукачівського району» виступила завідуюча районного методичного кабінету Диганич Г. І. Спираючись на статистичні дані, висвітлені на діаграмах і схемах слайдів, Ганна Іванівна проаналізувала результативність навчальних досягнень учнів з вивчення іноземних мов у розрізі загальноосвітніх навчальних закладів Мукачівського району, акцентувавши увагу присутніх на окремих питаннях. Ганна Іванівна зауважила, що розглянуті питання, є актуальними і потребують постійної уваги як з боку вчителів, так і з боку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Своє бачення подолання існуючих проблем висвітлили Тулюк О.І., заступник начальника відділу освіти, Кузьменко Т.М., голова РМО вчителів англійської мови, Теллінгер Т.В., вчитель німецької мови Верхньокоропецької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Василь Петрович Бігунець зазначив, що рівень навчальних досягнень учнів з іноземної мови викликає занепокоєння, а відтак кожен керівник повинен розуміти, що робота в цій царині потребує покращення, наполегливого і серйозного ставлення до виконання обов’язків як керівника, так і педагога.
У ході обговорення питання про визначення претендента на нагородження премією ім. А.Волошина заслухали Тулюк О.І., заступника начальника відділу освіти, Удут Х.В., директора Кольчинської ЗОШ І-ІІІ ст., Кампов О.І., директора Верхньокоропецької ЗОШ І-ІІІ ст., Лукань С.І., директора Кленовецької ЗОШ І-ІІ ст. Рішенням колегії відділу освіти претендентом на нагородження премією ім. А.Волошина визначено Рубіш Н.І., вчителя української мови та літератури, директора Великолучківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Підбиваючи підсумки колегії відділу освіти, Василь Петрович зазначив, що саме у руках керівника навчального закладу знаходиться доля вчителя і, зокрема, його становлення як фахівця. Тому важливо не лише створити у закладі відповідні умови для фахового росту педагога, а й здійснювати контроль за його самоосвітою, виконанням безпосередніх функціональних обов’язків.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19