Вчора, 05 квітня, керівник апарату Мукачівської районної державної адміністрації Олександр Чекан провів нараду з питань підключення РДА до електронного документообігу.
На нараді були присутні начальники відділів та керівники структурних підрозділів адміністрації, робота яких нерозривно пов’язана з активного листування як між відділами та органами місцевого самоврядування, так і зі структурними підрозділами ОДА.
За словами Олександра Івановича, Мукачівську РДА , у рамках обласної Програми інформатизації, незабаром буде підключено до системи електронного документообігу. Він являє собою єдиний механізм по роботі з документами, представленими в електронному вигляді, з реалізацією концепції «без паперового діловодства». Перехід на такий тип діловодства забезпечить скорочення часу руху документів і підвищить оперативність їх виконання.
«Електронний документообіг спрямований на те, щоб полегшити нам роботу. Він дозволить оперативно знайти потрібний документ, ідентифікувати відповідального за його виконання, оскільки буде створено єдину базу даних. Проте, щоб вдало перейти на нову систему листування, потрібно виконати ряд кроків, а саме: призначити відповідальну особу, яка буде цим займатися, організувати її участь у навчанні та підвищенні рівня кваліфікації та забезпечити її всім необхідним комп’ютерним обладнанням. Ще однією важливою деталлю. Без якої електронний документообіг неможливий, є електронний цифровий підпис», - зауважив Олександр Чекан.
Під час зустрічі було обговорено та затверджено відповідальних осіб, які будуть займатися впровадженням нової системи діловодства. Ними стали начальник загального відділу апатату райдержадміністрації Наталія Бланар та завідувач сектору контролю апарату РДА Наталія Свідзінська.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:18