
У середу, 23 березня, під керівництвом керівника апарату райдержадміністрації Олександра Чекана та завідувача Мукачівського районного сектору головного управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області Лящук Оксани проведено нараду-семінар із сільськими, селищними головами та секретарями сільських, селищних рад з питань надання повноважень органам місцевого самоврядування щодо реєстрації місця проживання.
Оксана Андріївна наголосила, що вступив в дію Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-19 від 10.12.2015, згідно якого сільські та селищні ради набувають повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб. А це означає в свою чергу, що з 01 квітня органи місцевого самоврядування повинні виконувати правила здійснення реєстрації місця проживання у відповідності до чинного законодавства.
Також за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується громадянами адміністративний збір.
На закінчення, Оксана Лящук запевнила про тісну співпрацю Мукачівського районного сектору головного управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області з органами місцевого самоврядування з питань виконання наданих їм повноважень щодо реєстрації місця проживання громадян.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:19