Ряд важливих організаційних питань було обговорено в Мукачівській РДА під час чергової робочої зустрічі з керівниками структурних підрозділів

Вчора, 01 лютого, у малому залі засідань Мукачівської РДА відбулася нарада з питань ведення діловодства та виконання контрольних документів у райдержадміністрації. Дану зустріч, участь у якій взяли керівники окремих структурних підрозділів, начальники управлінь та відділів РДА, провів керівник апарату адміністрації Олександр Чекан.

В ході наради було розглянуто питання про дотримання основних вимог щодо ведення діловодства, що визначаються Інструкцією з діловодства, яка встановлює загальні правила документування управлінської діяльності райдержадміністрації і регламентує порядок роботи з документами з моменту їх створення або надходження, до відправлення чи передачі в архів.

Так, начальником загального відділу апарату РДА Наталією Бланар було проаналізовано основні порушення при підготовці проектів розпоряджень та інших документів, які найчастіше зустрічаються в роботі працівників адміністрації. Також, Наталія Володимирівна висловила рекомендацію керівникам структурних підрозділів РДА та окремим виконавцям передавати вихідні документи та інші поштові відправлення у загальний відділ апарату райдержадміністрації до 12:00 кожного дня, для оптимізації роботи та недопущення порушення термінів надання відповідей на листи та інші види документів.

В свою чергу, завідувач сектору контролю апарату РДА Мар’яна Лилик зауважила про основні моменти роботи з контрольними документами. Так, основною проблемою, з якою стикаються працівники сектору, є те, що при наданні відповідей на контрольні документи виконавці часто забувають брати картку контролю, через що нерідко відбувається плутанина з документами, або й взагалі вони можуть загубитися.  Тому, Мар’яна Володимирівна наголосила на необхідності уважніше ставитися до роботи з документами, аби надалі уникати неприємних ситуацій.

Користуючись нагодою, до присутніх звернулася і начальник відділу персоналу РДА Наталія Турянчик. Вона нагадала присутнім, що з 1 січня 2018 року розпочався етап подання електронних декларацій для державних службовців. Тому, пані Наталія наголосила на необхідності завчасно перевірити роботу електронних ключів для входження в систему НАЗК та не відкладати заповнення декларацій на останній місяць, аби уникнути помилок та порушень під час заповнення декларації, а у разі їх виникнення, мати достатньо часу для виправлення помилок.

Начальник же відділу організаційної та інформаційної роботи апарату РДА Надія Мішіндур довела до відома керівників основні вимоги щодо планування роботи в адміністрації. Вона наголосила, що відповідно до регламенту, районна державна адміністрація працює згідно річного, квартального, місячного та тижневого плану робіт, який кожен структурний підрозділ розробляє для себе. Особливу увагу було ж акцентовано на тому, щоб дані плани робіт не носили формальний характер. Це ж стосується і підготовки протоколів до нарад при заступниках голови адміністрації. Також, Надія Іванівна звернула увагу на оформлення довідок, рішень та доручень під час підготовки питань на розгляд колегії райдержадміністрації.

На закінчення, до присутніх звернувся керівник апарату Мукачівської районної адміністрації Олександр Чекан. Він підсумував все вище сказане, і попросив керівників управлінь та відділів та виконавців документів ретельніше підходити до роботи з документами. « Виходячи з вище сказаного та враховуючи зазначені зауваження, необхідно всім керівникам структурних підрозділів РДА взяти під особистий контроль чітке та якісне виконання всіх контрольних, і не тільки, документів, а також підвищення виконавської дисципліни та відповідальнішого ставлення до своїх обов’язків посадових осіб державної влади» - наголосив Олександр Іванович.

Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:18