Відновлення е-декларування: як виправити декларацію, подану під час війни?

Понад 742 тисячі декларацій було добровільно подано за 2021-2022 роки під час повномасштабного вторгнення.

З початком повномасштабного вторгнення багато декларантів, можливо, втратили документи чи не мали до них доступу. Зараз вони мають можливість перевірити дані в уже поданих деклараціях та, за необхідності, виправити їх. Обов’язку подавати виправлені декларації немає.

При цьому виправити можливо лише декларації, подані у період з 24 лютого 2022 року по 11 жовтня 2023 року включно.

Для цього необхідно не пізніше 25 жовтня 2023 року, звернутись до НАЗК з письмовим листом довільної форми, в якому зазначити: ПІБ; дату народження; реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП); яку або які декларації у вас є потреба виправити, а також дату їх подання. Зазначати, які саме дані необхідно змінити чи додати та долучати будь-які документи до такого листа не потрібно!

Після цього, ви зможете одноразово впродовж 30 днів з дня надання доступу подати виправлену декларацію.

Про кінцеву дату подання виправленої декларації вас буде повідомлено в персональному електронному кабінеті Реєстру.

Листи з цих питань, подані 26 жовтня 2023 року або пізніше, будуть залишені без розгляду.

Письмові листи можна надсилати на електронну адресу Національного агентства info@nazk.gov.ua (сканована копія листа з підписом або лист, підписаний кваліфікованим електронним підписом) або за адресою: вул. Миколи Міхновського, буд. 28, м. Київ, 01103. Повідомлення з проханням про виправлення декларацій, надіслані декларантами в Чат Реєстру розглядатись не будуть.

Остання зміна сторінки: 13-10-2023 15:58