
У Мукачівській РДА відбулося засідання районної ради регіонального розвитку, в ході якого селищним та сільським головам було роз’яснено новації, що пов’язані з набуттям громадами додаткових повноважень. Так, на нараду завітали представники головного територіального управління юстиції в Закарпатській області, які роз’яснили питання передачі повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органам місцевого самоврядування та районним державним адміністраціям.
Відкриваючи засідання районної ради регіонального розвитку, голова Мукачівської РДА Сергій Гайдай зауважив, що сільські ради набувають нових повноважень, ці функції спрямовані на поступове впровадження адміністративно-територіальної реформи, що триває в Україні, та додав, що державні збори, пов’язані з наданням послуг населенню – поповнюватимуть місцевий бюджет села або селища.
На запитання голів сіл та селищ Мукачівщини відповідали: начальник Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Руслана Натуркач та заступник начальника управління – начальник управління державної реєстрації Маріанна Готра.На нараді обговорили першочергові заходи щодо децентралізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а також юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, процедуру та основні проблемні питання щодо передачі функцій з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації прав на нерухоме майно від управління юстиції до райдержадміністрації, міської, селищних та сільських рад.
Особливу увагу було звернуто на порядок технічного підключення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, доведено про кваліфікаційні вимоги до посад державних реєстраторів.
Остання зміна сторінки: 18-10-2018 14:15