Запрошення до участі у торгах
Україна, Проект: «Поліпшення здоров'я на службі у людей»
Субпроект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей в Закарпатській області»
Позика № 8475-UA
Назва Договору: «Комп’ютерне та серверне обладнання».
Ідентифікаційний номер: NCB № 3.1.3
1. Уряд України отримав від Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку Позику «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», №8475-UA та має намір використати частку коштів для здійснення платежів за договорами на закупівлю комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, мережевого обладнання, системи контролю доступу, системи безперервного живлення, системи кондиціонування, офісного обладнання для Центру обробки даних і закладів охорони здоров’я та технічне обслуговування всіх видів обладнання. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
2. Департамент охорони здоров'я Закарпатської ОДА запрошує надсилати запечатані тендерні пропозиції від правомочних учасників торгів на поставку наступних позицій:
Лот 1 «Серверне обладнання»
1. Сервер застосувань -2 одиниць
2. Комутатор - 1 одиниць
3. SFP модуль - 4 одиниць
4. Оптичний патчкорд - 4 одиниць
5. Світч - 1 одиниць
6. Блок безперебійного живлення -1 одиниць
7. Неттоп -1 одиниць
8. Серверна шафа -1 одиниць
9. Монітор -1 одиниць
10. Ліцензія на операційну систему для серверу -1 одиниць
11. Ліцензія на базу даних для серверу -1 одиниць
Лот 2 «Комп’ютерне обладнання»
Ноутбук - 217 одиниць
3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції на один або кілька договорів, як це конкретизується у тендерній документації. Учасникам торгів, що пропонують знижки на випадок присудження їм договору, буде дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть наводитись у Заявці на участь у торгах.
4. Торги будуть проводитись згідно з процедурами Національних конкурсних торгів (НКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», опублікованому у січні 2011 року переглянуте у липні 2014 р.) («Керівництво із закупівель»); вони відкриті для всіх учасників торгів, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Керівництві із закупівель. Прохання також ознайомитися з пунктами 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.
5. Зацікавлені правомочні учасники можуть отримати подальшу інформацію в департаменті охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації, контактна особа Гуштан Іван Іванович, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг або Рошко Наталія Михайлівна, секретар Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг та ознайомитись із тендерною документацією в робочий час з 8.00 до 17.00 за наведеною нижче адресою 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, каб. 201-203.
6. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації українською мовою після подання письмової заявки за нижче вказаною адресою і оплати збору, який не повертається, в розмірі 1 250,00 грн. (UAH). Спосіб оплати – безготівковий розрахунок. Документацію можна одержати в офісі Групи консультаційної підтримки проекту за наявності відповідного доручення на представника Учасника торгів та копії платіжного документу або одержати кур’єрською поштою на адресу, яка зазначена в письмовій заявці, поданій учасником торгів разом з копією платіжного доручення.
Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказаний рахунок:
Для платежів в гривнях: р/р 37112067018406 в ГУДКСУ в Закарпатській області, МФО 812016, код ЄДРПОУ 02012852.
Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів.
7. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 17 квітня 2018 року, 11.00 год. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою 17 квітня 2018 року, 11.00 год.
Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції на суму:
Лот 1: 220,00 USD (Двісті двадцять доларів США) чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.
Лот 2: 900,00 USD (Дев’ятсот доларів США) чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) або на веб-сайті Національного банку України (НБУ) (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.
8. Адреса , що згадується вище.
Департамент охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації.
До уваги: Гуштан Іван Іванович, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.
Адреса: 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, каб. 205.
Телефон: (+380312) 63-04-27 або (+380312) 61-55-38.
Електронна адреса: uoz@uoz-zak.gov.ua or zakarpatwb@uoz-zak.gov.ua.
Остання зміна сторінки: 18-09-2018 14:34