Україна, Проект: «Поліпшення здоров'я на службі у людей»
Субпроект „Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей в Закарпатській області”
Позика № 8475-UA
Назва Договору: Медичне обладнання для дооснащення лікарських амбулаторій сімейної медицини та Медичне обладнання для дооснащення структурних підрозділів екстренної (невідкладної) медичної допомоги. Медичне обладнання та вироби медичного призначення для оснащення відділення інтервенційної кардіології м. Хуст та ЗОККД.
Ідентифікаційний номер: ІСВ 3.1.7.
1. Уряд України отримав від Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку Позику «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», №8475-UA та має намір використати частку коштів для здійснення платежів за договорами на закупівлю Медичного обладнання для дооснащення лікарських амбулаторій сімейної медицини та Медичного обладнання для дооснащення структурних підрозділів екстренної (невідкладної) медичної допомоги. Медичного обладнання та виробів медичного призначення для оснащення відділення інтервенційної кардіології м. Хуст та ЗОККД (пакет №3.1.7.). Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
2. Департамент охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації запрошує надсилати запечатані тендерні пропозиції від правомочних учасників торгів на поставку наступних позицій:
Лот 1:
• «Монітор ЕКГ трьохканальний високої комплектації з мультигазовими модулями» - 3 одиниці.
• «Монітор ЕКГ трьохканальний» - 16 одиниць.
• «Моніторна центральна станція» - 1 одиниця.
• «Дефібрилятор» - 30 одиниць.
• «Дефібрилятор з високою комплектацією» - 4 одиниці.
• «Апарати для реєстрації ЕКГ (Тип 1)» - 2 одиниці.
• «Апарат для реєстрації ЕКГ (Тип 2)» - 204 одиниці.
• «Дефібрилятор з електродами для дефібриляції на відкритому серці» – 1 одиниця.
Лот 2:
• «Електрохірургічний генератор монополярний, біполярний в комплекті з приладдям» - 1 одиниця.
• «Центробіжний насос до апарату штучного кровообігу» - 1 одиниця.
• «Ультразвуковий скальпель» - 1 одиниця.
• «Контрапульсатор» - 1 одиниця.
• «Апарат для штучної вентиляції легень» - 4 одиниці/
Лот 3:
• «Пристрій для вимірювання фракційного резерву коронарного кровотоку (FFR+ОСТ)» - 1 одиниця.
• «Апарат для вимірювання активованого часткого тромбопластинового часу вимірювач часу згортання крові (Activated Clotting Time)» - 1 одиниця.
Лот 4:
• «Апарат реінфузії автокрові» - 1 одиниця.
Кваліфікаційні вимоги включають наступне:
(1) Наявність не менше 5 років досвіду з виробництва медичного обладнання для кожного лоту.
Кваліфікація учасників, які подають пропозиції по декільком лотам, буде оцінюватися по кожному лоту окремо.
(2) Успішне виконання принаймні 2 (двох) аналогічних запропонованому договорів з вартістю кожного:
Кваліфікація Учасників, що подають пропозиції по декільком лотам буде оцінюватися на кумулятивній основі.
по лоту 1 - дорівнює або більше еквіваленту 500 000 USD впродовж останніх 3 років;
по лоту 2 - дорівнює або більше еквіваленту 300 000 USD впродовж останніх 3 років;
по лоту 3 - дорівнює або більше еквіваленту 300 000 USD впродовж останніх 3 років;
по лоту 4 - дорівнює або більше еквіваленту 30 000 USD впродовж останніх 3 років;
Надання переваги національним виробникам не застосовується.
Додаткова інформація міститься у Тендерній документації.
3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції на один або кілька договорів, як це конкретизується у тендерній документації. Учасникам торгів, що пропонують знижки на випадок присудження ним більше одного договору, буде дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть наводитись у Заявці на участь у торгах.
4. Торги будуть проводитись згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», опублікованому у січні 2011 року переглянуте у липні 2014 р.) («Керівництво із закупівель»); вони відкриті для всіх учасників торгів, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Керівництві із закупівель. Прохання також ознайомитися з пунктами 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.
5. Зацікавлені правомочні учасники можуть отримати подальшу інформацію в департаменті охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації, контактна особа Гуштан Іван Іванович, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг або Рошко Наталія Михайлівна, секретар Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг та ознайомитись із тендерною документацією в робочий час з 8.00 до 17.00 за наведеною нижче адресою 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, каб. 201-203.
6. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами після подання письмової заявки за нижче вказаною адресою і оплати збору, який не повертається, в розмірі 1 250,00 грн. (UAH) або 50 доларів США. Спосіб оплати – безготівковий розрахунок. Документацію можна одержати в офісі Групи консультаційної підтримки проекту за наявності відповідного доручення на представника Учасника торгів та копії платіжного документу або одержати кур’єрською поштою на адресу, яка зазначена в письмовій заявці, поданій учасником торгів разом з копією платіжного доручення.
Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказаний рахунок:
Для платежів в гривнях: р/р 35425115518406 в ГУДКСУ в Закарпатській області, МФО 812016, код ЄДРПОУ 02012852.
Для платежів в доларах США: р р/р 26000000015423 у філії ПАТ «Державний експортно – імпортний банк України» у м. Ужгороді, МФО 322313, код ЄДРПОУ 02012852.
Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів.
7. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 08 листопада 2017 року, 11.00 год. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою, 08 листопада 2017 року, 11.00 год.
8. Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції на суму:
Лот 1: 7 500,00 (Сім тисяч п’ятсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.
Лот 2: 3 500,00 (три тисячі п’ятсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.
Лот 3: 3 800,00 (три тисячі вісімсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.
Лот 4: 500,00 (п’ятсот) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на веб-сайті Файненшл Таймс (http://markets.ft.com/Research/Markets/Data-Archive) станом на 14 (чотирнадцятий) день до дати подання пропозиції.
9. Адреса , що згадується вище.
Департамент охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації
До уваги: Гуштан Іван Іванович, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг
Адреса: 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4, каб. 205.
Телефон: (+380312) 63-04-27 or (+380312) 61-55-38.
Електронна адреса: uoz@uoz-zak.gov.ua or zakarpatwb@uoz-zak.gov.ua.
Остання зміна сторінки: 18-09-2018 14:34